--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Bělohoubek Antonín
Název: Havlova "pravda a lásky"
Zdroj: NN Ročník........: 0003/034 Str.: 017
Vyšlo: 01.01.1993 Datum události: . . Rok: 1993
--------------------------------------------------------------------------------
Úplný obsah:
-----------

spočívá zřejmě především a) v "láskyplném" ignorování spravedlnosti, které nám vnucoval a vnucuje div ne jako dobro dosud nevídané,

b) v kontinuitě komunistického práva rudého, které nám "láskyplně" uchoval i po listopadu 1989,

c) v pokračující moci komunistických cyniků, které "láskyplně" povolával i do funkcí nejvyšších.

Dopouštět se pochybení je lidské. Je však PODLÉ v pochybeních zatvrzele setrvávat i v případech, kdy hodně tíživé následky takové zatvrzelosti nesou miliony lidí.

Patří nejen ke skutečné politické kultuře, ale především k docela obyčejné poctivosti PODĚKOVAT tomu, kdo nás upozorní na naše pochybení. Údajně pravdomluvný a údajně láskyplný V. Havel se však za takové lidi prý STYDÍ a tiskovinu, která poctivě rozebírá a pranýřuje polistopadové špatnosti chtěné i nechtěné, označuje za "stoku lží a zloby".

Přemýšlel někdy tento láskyplný vůči komunistickým cynikům o tom, kolika KRUTOSTÍ se svou podivnou láskou dopustil a dopouští vůči těm, kteří jsou těmto cynikům podřízeni, a tím jim zároveň ve větší nebo menší míře vydání na milost a nemilost? Jestli v naší společnosti pravda a láska jednou přecejen zvítězí, stane se tak spíše NAVZDORY polistopadovému počínání V. Havla a jeho blízkých. Stane se tak v nemalé míře díky těm, co se s tímto prokomunistickým dobrodincem tvrdě utkali a nesli statečně zlobu komunistických cyniků, jejich "láskyplného" ochránce i zlobu jeho zaslepených velebitelů.

Donutit miliony lidí, aby žili v "postkomunistické" lži a hanbě, a nechat se postiženými touto zvůlí oslavovat jako jejich dobrodinec - co už je morální zrůdností, když ne toto? V. Havlovi i jím dosud poblouzněným připomínejme především jeho deset zločinů největších:

1. Má lví podíl na tom, že žijeme dál ve lži a v hanbě (lež největší: komunisté prý nebyli a nejsou zločinci, hanba největší - že nám tito zločinci vládnou fakticky dál).

2. Má lví podíl na tom, že naše děti dál křiví a ohlupují komunističtí sedmilháři na školách a dospělé lidi dál křiví a ohlupují podobná individua v tzv. sdělovacích prostředcích. 3. Má lví podíl na tom, že místo cesty k právnímu státu nám byla vnucena cesta ignorování spravedlnosti.

4. Má lví podíl na tom, že morální obroda našeho národa ještě ani nezačala, že k barbarství asiatskému se u nás přidalo spíše, než co jiného barbarství zápaďácké.

5. Má lví podíl na tom, že úcta ke skutečné morálce jeho morální licoměrností upadla snad ještě hloub než za vlády komunistů. 6. Má lví podíl na tom, že přemnohé naše exulanty přešla chuť vrátit se tam, odkud utekli před zvůlí komunistů.

7. Má lví podíl na tom, že polistopadový elán přemnohých byl hanebně zmarněn, u mnohých vystřídán hořkou rezignací a beznadějí.

8. Má lví podíl na tom, že další generace našich lidí absolvuje "školení" o tom, jak se čecháčkovské přikrčenectví, nepoctivost i podlost vyplácejí.

9. Má lví podíl na tom, že hrstka kurážných a statečných služebníků pravdy a spravedlnosti je přemnohými vnímána jako hrstka těch, co šíří lži a nízkou zlobu.

10. Má lví podíl na tom, že prostí lidé ztrácejí ještě víc ponětí o tom, jak má vypadat hodnostář OPRAVDU ušlechtilý. (Jeho trapné připodobňování se T. G. Masarykovi je dosud snad NEJVĚTŠÍM POHANĚNÍM T. G. Masaryka!).

Po ostudně velikém a ostudně dlouhém prohavlovském poblouznění přichází pohavlovská kocovina. Po ní by mělo přijít co nejsilnější odhodlání tohoto vícenásobného zločince z Hradu co nejdřív vyhnat.

Ant. Bělohoubek